Chocolicious

Alla inlägg den 2 juli 2014

Av Malin - 2 juli 2014 22:30

Oj, äntligen en dag med solsken och lite värme i luften. Det var ett bra tag sen. Kunde äta frukost på trappan i solskenet och ägnade sedan förmiddagen åt sedvanligt hemmagöra, tvätt, diskmaskin, baka, tvätta bilen osv....

Vid 16-tiden åkte jag till stallet, mockade och fixade med maten. Borstade Nero och packade in honom och lite prylar i transporten. Sen körde jag hela ekipaget upp till min gård. Lastade ut, klädde på och sen skrittade vi iväg.

Hade glädjen att få med mig sambon på cykel som förevigade vår premiärtur här hemma. En superhärlig uteritt med solsken, blå himmel och underbara ridvägar. Red runt med ett stort leende på läpparna och Nero verkade lika nöjd han. Pigga öron och mycket spring i hovarna.


Så bjuder på en härlig bildbomb från dagens uteritt på hemmaplan...något vi lär göra om många ggr i sommar!


                       

Till Neros stora lycka hittade vi även ett pat trädstockar att "skutta" över....eller i Neros variant - hoppa som i världscupfinalen.....  

               

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Chocolicious


Skapa flashcards