Chocolicious

Alla inlägg den 7 juli 2014

Av Malin - 7 juli 2014 21:30

Härligt!

Jag har lediga dagar och solen skiner från en klarblå himmel. 30 grader varmt och alldeles underbart!

Har idag ägnat förmiddagen åt att sola och läsa bok, helt i min smak. Katterna njöt av att vi var hemma och att de fick vara ute i solskenet. Passade även på att fotografera mina älskade en stund...bjuder på en härlig bild...


 
  

Mammas lilla lejon....


Idag var således Neros semestervecka avslutad och vi återgick till lite dressyrinspirerande pass igen. Passade ganska bra eftersom det är så himla varmt ute nu, för så kunde vi smita in i ridhuset där det är betydligt mycket svalare.

Idag fick det bli en genomkörare med fokus på genomsläpplighet och att känna av samtliga gångarter och bärigheten i dessa. Visst fanns det lite stelhet och lite smidighet som behöver jobbas upp igen. Men allt som allt kändes han fin och jag tror vilan har gjort honom gott.


Vi blev dock ruskigt svettiga båda två, så Nero fick en dusch efter avslutat pass och fick sedan mysa in sig i boxen för lite vila. Efter avslutat pass i stallet väntade mer höbärgning hos pappa. Så nu är jag ganska mör av sol, värme och hårt jobb!

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Chocolicious


Skapa flashcards