Chocolicious

Alla inlägg den 5 augusti 2014

Av Malin - 5 augusti 2014 12:45

Ytterligare en tidig morgon i stallet, eftersom jag skulle rida för Ola kl 9.00

Borstade och klädde på Nerobus, och passade på att ta med mig en omgång tvätt ner. Stoppade in i maskinen innan jag gick in i ridhuset, då brukar den vara lagom fördig när jag ridit klart.

Dagens träning la vi mycket fokus på skänkelvikningar och sluta. Fick rida skänkelvikningar längs långa diagonalen och sluta längs långsidorna. Nero skötte sig riktigt bra och har otroligt lätt för slutan.

Jobbade ffa i galoppen med att få honom att söka sig lite mer neråt och tänja ut ryggen ordentligt. Han kom upp fint över ryggen och gungade igång ordentligt. På slutet var han mjuk som smör i kroppen och rullaade fram längs banan oavsett vad vi hittade på- Härlig känsla!


Blev en sväng till Örebro med lite shopping efter det....


Ett nytt stalltäcke från Hööks. Samma modell som jag har flera stycken av sedan tidigare, dvs med fleece invändigt och sen blank utsida så inte massa spån fastnar....

 

Å så en lila kollektion. Har ju fått för mig att det vore väldigt snyggt med mörklila på Nero. Å nu hittade jag lite lila attiraljer, så vi kan prova....  

 

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Chocolicious


Ovido - Quiz & Flashcards