Chocolicious

Alla inlägg den 5 september 2014

Av Malin - 5 september 2014 23:09

Ja idag hade jag ledig dag på schemat. Å som tur är så behöver jag aldrig fundera på vad jag ska göra med dessa lediga dagar. Idag fixade Bagheera planeringen genom att kräkas i mer än ett dygn, och vägra äta och dricka. Så djurkliniken hamnade överst på listan. Där var vi i 5 timmar och roade oss. Det gamla vanliga problemet med hårbollar :-S

Efter att ha lämnat av en betydligt piggare Geeris hemma väntade stallet och hästarna på mig. Dressyrpass för Nero, där vi jobbade igenom hela kroppen inför morgondagens dressyrtävling. Nero kändes väldigt fin även idag. Kul!
Tror han gillar underlaget på ridbanan!

Snygg-Nero i den oranga outfiten :-D

Efter avslutat pass stod bad och knoppning på schemat.

Cesar hade vilodag idag och blev endast borstad och klappad på.

Imorgon - dressyrtävling Örebro Ryttarteam!

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Chocolicious


Skapa flashcards