Chocolicious

Alla inlägg den 4 oktober 2014

Av Malin - 4 oktober 2014 16:45

Idag stod vila på schemat eftersom jag jobbar flera nätter och Nero gått ganska mycket i veckan. Idag var jag till stallet direkt efter jobbet vid 7.30, och anledningen till det var att vi skulle prova att släppa in Duvel till Nero och Bosse. Anledningen till detta är att han inte riktigt kommer överens med Willia, som han går med nu och har åkt på ganska mycket stryk. Dock gick det inge vidare att släppa honom med Nero heller. Inte för att Nero var dum, men för att Duvel helt enkelt inte uppför sig som en häst i en flock ska. Att Nero är ledarhäst brukar inte gå att ta miste på, han är dessutom en bra ledarhäst som är tydlig men aldrig dum. Duvel ignorerade detta fullkomligt så Nero var helt slut efter 20 min vallning av Duvel som hela tiden sprang ut på egna äventyr, sprang över Nero när han försökte rulla sig osv. Å då hade vi inte ens släppt in Bosse i hagen. Så tyvärr, det blev ingen lösning på problemet den vägen.


Mockade och hängde fram matpåsar och sen väntade sängen för min del!

Nu väntar kanelbullsbak, är ju kanelbullens dag, och det måste firas!

 

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Chocolicious


Ovido - Quiz & Flashcards