Chocolicious

Alla inlägg den 14 januari 2015

Av Malin - 14 januari 2015 22:45

Så här söt var pluttisen imorse när jag kom till stallet....

 

Å när jag sa...Godmorgon Dino...så fick jag en blick som man inte kan göra annat än att smälta för....  

 


Medan Dino vaknade till så tog jag med mig Nero ut på en sväng runt skolan. Var fruset och väldigt fint. Mötte kusin Hanna på väg från ett jobb till ett annat, så vi pratade en sväng. Väl tillbaka i stallet fick killarna vara kvar inne medan jag släppte ut övriga hästar.

Dagens event var att Daniel, hovis skulle komma och sko Nero och titta på Dinos hovar.

Nero skötte sig i vanlig ordning toppen, och hade snart nya skor med sulor och broddar på.
 Dino var fruktansvärt nyfiken på Daniel medan han skodde Nero, å när det var Dinos tur att komma ut på gången så visade han att han minsann är stora killen. Han skötte sig med bravur, stod snällt still, lät Daniel undersöka och jämna till hovarna lite. Så stolt över min pärla!


Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Chocolicious


Skapa flashcards