Chocolicious

Alla inlägg den 23 februari 2015

Av Malin - 23 februari 2015 21:45

Idag firar vi sambons födelsedag så jag har ägnat dagen åt att fixa lite hemma och bakat semmeltårta till efterrätt. Mums! 


Var i stallet på förmiddagen och red ut tillsammans med Anna och Jacke. Tyvärr var gårdagens fina vårväder som bortblåst och idag var det istället snöblandat regn och blåst. Vi red en ganska lagom tur i skogen för att komma undan lite vind. Dock höll vi båda på att frysa ihjäl innan vi var tillbaka i stallet. Å då hade jag allt stallfix kvar. Var riktigt frusen innan jag kunde ramla in i duschen. 


Under vår ridtur idag mötte vi två travekipage som återigen gjorde min dag då de snällt saktade ner och skrittade förbi så Nero hann med. Duktiga killen blev lite spänd men stod snällt still medan de passerade. Så stolt över att han tar sig samman och litar på mig när jag säger att det går bra. 

 

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Chocolicious


Ovido - Quiz & Flashcards