Chocolicious

Alla inlägg den 1 mars 2015

Av Malin - 1 mars 2015 21:45

Så var Mars här...å äntligen börjar man känna att våren närmar sig.

Dock vaknade vi upp till ett icke så vårigt Göteborg. Det snöregnade på tvären....  

Så efter en lyxig hotellfrukost tog vi en kort sväng på Nordstan...dit vi kunde köra med bilen och således slapp gå ut   , innan vi återvände hemåt. Hann naturligtvis med en tur in på Skara hästsport där jag fyndade ett par turkosa eskadron lindor i samma nyans som Pikeurtröjan, tror färgen heter capri från deras höstkollektion 2014. Å så hittade jag ett schockemöhle täcke i deras pacific-kollektion, dvs mörkblått med gula och vita detaljer på rean....blir nog snyggt till Dino så småningom...


Väl hemma blev det mys med katterna och naturligtvis en sväng till stallet. Mockade, fixade fram maten och ägnade mig åt ordentligt rykt och mys med båda killarna. Verkade inte ha gått någon nöd på dem...  


Imorgon väntar ny vecka....


Måndag - Uteritt tillsammand med Anna

Tisdag - Dressyrpass på utebanan

Onsdag - Dressyrträning KRUT för Ola

Torsdag - Uteritt samt massage för Nero

Fredag - Söndag får Nero vila eftersom jag ska till Rom   

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Chocolicious


Ovido - Quiz & Flashcards