Chocolicious

Alla inlägg den 13 mars 2015

Av Malin - 13 mars 2015 20:15

Usch....idag var ingen bra dag. Hela dagen har  gått i ett hysteriskt tempo och jag har inte hunnt med allt jag önskat. Vissa dagar jobbar tiden helt enkelt emot en.

Var sen från jobbet och var tvungen att köpa hästmat och hämta ut paket. Så jag var inte på plats i stallet förrens klockan var 16.30 Hästarna hade precis fått mellis i hagen, så jag passade på att mocka, fixa matpåsar och hinkar medan de åt. Klockan sprang iväg hysteriskt snabbt, och plötsligt var klockan 18 och det var dags att ta in pållarna.

Båda mina hade rullat sig och var leriga långt upp på magen. Så det tog en evighet att spola benen på dem, för att inte tala om att rykta dem.


Dino var hur skitig som helst, han rullar sig ordentligt nu när vinterpälsen släpper och det kliar. Så plötsligt var kl 19, det var bäckmörkt och jag kände bara att jag orkar inte rida nu. Så Nero fick vilodag dag och jag åkte hem för att umgås och mysa lite med killarna hemma. Kändes välbehövligt efter alla resor som varit sista veckorna.


Imorgon väntar en tur till Stockholm då sambon ska på italiensk glasskurs och jag ska göra storstan under tiden!

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Chocolicious


Ovido - Quiz & Flashcards