Chocolicious

Alla inlägg den 12 maj 2015

Av Malin - 12 maj 2015 21:30

Suck...vilket skitväder det blev idag. Regnet öste ner och jag kände att idag var en ganska bra dag att åka till ridhuset och trimma. Hämtade in en blöt Nero från hagen, borstade och packade in allt i transporten. Skönt att det knappt tar fem minuter att köra. Väl på plats klädde vi på oss inne i transporten och skyndade oss in under tak. 


Var ensamma i ridhuset... Skönt!

Nero jobbades igenom i samtliga gångarter och sen red vi igenom programmen ett par ggr. Alltid skönt att få rida igenom hela programmet på rätt sätt. Nero känns lite tjaffsig i munnen, så det känns bra att vi har bokat vet för tandkoll. Får prova att byta till remonttränset en sväng tror jag. 


Väl tillbaka i stallet uppmärksammar jag punka på transporten.... Suck, precis vad jag önskade mig. Så fixade klart stallet och släppte in samtliga hästar innan jag åkte hem för att äta. Tog sedan med mig sambon tillbaka för att plocka bort däcket så vi hinner ordna det imorgon, eftersom det är tävlingsdag på torsdag. 


Spanade på denna snygging på hemvägen... 

 

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Chocolicious


Ovido - Quiz & Flashcards