Chocolicious

Alla inlägg den 6 juni 2015

Av Malin - 6 juni 2015 22:31

Suck....det är skrämmande att vi snart gått en vecka in i juni och det är fortsatt svinkallt och regnigt. Har spenderat stora delar av dagen inomhus i soffan med en god bok. Har även hunnit baka lite med rabarber under eftermiddagen. Åkte till stallet vid 16.30 för att förbereda inför imorgon. Mockade och fixade allt i stallet innan sambon kom för att assistera mig och Dino så jag kunde hänga lite även idag. Å det gick precis lika fint idag. Min duktiga kille!


Nero fick även idag ett pass på banan inför imorgon. Finns en del att mjuka upp kände jag. Så vi ägnade oss åt mjukgörande arbete idag, förhoppningsvis blir det lagom inför morgondagens tävling. 


Benlindor på inför träningspasset. 


 

Efter avslutat ridpass blev det sedvanliga tävlingsprep med dusch och lädersmörjning!

 

Nero nyduschad och iklädd nya stalltäcket från Hööks....snyggt! 


Imorgon följer sambon med på tävlingen så förhoppningsvis bjuder vi på lite nya fina bilder imorgon!


Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Chocolicious


Ovido - Quiz & Flashcards