Chocolicious

Alla inlägg den 24 juni 2015

Av Malin - 24 juni 2015 21:15

Härlig ledig dag med dåligt väder innebar att det var en perfekt dag att baka lite.

Så efter frukost plockade jag fram bakattiraljerna och drog igång.

Fick bli en ny skapelse en mandeltårta med chokladkräm uppepå. Blev en riktigt god och trevlig tårta...

 

Körde sedan två gamla klassiker...

Succékaka...Annas favorit   

 

Å sen även chokladbrownies med hackade vit choklad i.

Mumma för själen!


Åt en god lunch på Strandkanten tillsammans med sambon innan jag begav mig till stallet.

Idag stod promenad med båda hästarna tillsammans med Anna och hennes hästar på schemat. Så efter rykt och tränsning så begav vi oss ut i skogen. Mina killar hade pigga ben båda två och trampade glatt på bredvid mig. Nero är så rutinerad så han vet vad som gäller och faller snart in i lunken, Dino däremot visste knappt till sig av förtjusning över att vi var ute allesammans och visst knappt vart han skulle gå. Helst på matte!


Efter lite korrigering så föll han dock in i ett passande tempo och vi var ute i mer än en timme och vandrade på mjuka skogsvägar. Vi var ganska så blöta när vi kom hem, eftersom träd och gräs var dyngsurt efter dagens regnskurar. Men härligt var det!

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Chocolicious


Ovido - Quiz & Flashcards