Chocolicious

Alla inlägg den 25 juni 2015

Av Malin - 25 juni 2015 21:45

....ska det aldrig bli sommar?!

Igår, då hade Anna släppt ut hästarna utan täcke för solen sken på morgonen, ja då regnade det hela dagen istället så när jag kom dit för att lunchfodra vid 14-tiden, då stod samtliga pållar med rumpan under magen och skakade av köld. Idag, då var det molnigt imorse, så alla pållarna fick regntäcke på sig och då skiner solen hela dagen, så det kändes totalt onödigt. SUCK!


Å lagom tills jag hade gjort klart stallet och hämtat in Nero, ja då börjar det naturligtvis att regna igen. Skam den som ger sig, vi red runt skolan idag iaf. Ett lagom pass med skritt och travarbete där Nero kändes pigg som en mört.


När vi var klara fick Nero återvända till hagen och Dino fick följa med in istället. För hans del blev det longering med sadel på idag. Känns som om det börjar bli dags att sitta upp i sadeln, och då känns det alltid bra att jobba lite med sadeln på innan även jag hoppar upp. Han skötte sig superbra och bryr sig inte om sadeln. Han gör jättefina igångsättningar och avsaktningar och jag blir alldeles varm i hjärtat av att se mitt lilla gull jobba så fint!


        

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Chocolicious


Skapa flashcards