Chocolicious

Alla inlägg den 30 juni 2015

Av Malin - 30 juni 2015 22:36

Så himla skönt med semester.

Sovmorgon tillsammans med sambon och gemensam frukost.

Plockade lite hemma medan katterna njöt av att få vara ute i det fria. Stallet vid 11-tiden där jag fixade stallet och gjorde höpåsar för att par dagar eftersom det blir lite tufft schema framöver.

Pappa har ju slagit hö, så nu drar höskörden igång, dessutom ska jag jobba extra torsdag och fredag. Å så jar jag tävling både lördag och söndag. Så då känns det lite skönt att ha röjt undan den delen iaf.


Fick bli en skrittur tillsammans med Anna och Jacke, eftersom Nero hade Pia på besök igår. Vi skrittade runt skolan i solskenet och njöt av härligt lugn tur, vilket alla utom Jacke verkade uppskatta. Han som är den ende som inte får springa fritt just nu pga hovböld under läkning.


DIno hade vilodag efter två arbetssamma dagar och skrotade runt i hagen.


Efter avslutat stalletpass återvände jag hemåt för lunch och att njuta av solskenet med en bok i handen.

Ikväll har sambon och jag varit till Lunedet för en promenad i det härliga vädret, och vi körde även en omgång med minigolf, som sambon vann   

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Chocolicious


Ovido - Quiz & Flashcards