Chocolicious

Alla inlägg den 6 juli 2015

Av Malin - 6 juli 2015 22:00

Imorse fick det bli sovmorgon då vi var ganska slitna efter senaste veckans tuffa schema med jobb, hökörning och tävlingsmeeting!

Nero hade vilodag idag och jag ägnade mig åt min lilla plutt istället. Dino var överlycklig när det var hans tur att följa med in från hagen för att jobba. Idag fick det blir ridbanan tillsammans med Anna och Jacke igen. Hoppade upp helt självständigt även idag och Dino stod som ett ljus. Sen skrittade vi runt på ridbanan, Dino behöver fortfarande lite draghjälp då han gör halt på eget initiativ och då är det lite trögt att komma igång igen.


Dock kunde vi på slutet skritta ett helt varv ensamma utan problem, så det går framåt. Sen står sötnosen helt still medan jag hoppar av igen. Så himla duktig!


På kvällen åkte vi till mamma och pappa och avslutade höskörden med att lasta in de sista 900 höbalarna i ladan. Så nu har kroppen fått sig ett rejält träningspass!

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Chocolicious


Ovido - Quiz & Flashcards