Chocolicious

Alla inlägg den 17 juli 2015

Av Malin - 17 juli 2015 22:22

Haha...mina killar är verkligen härliga. Idag fick de äntligen komma över i nya sommarhagen och lyckan visade inga gränser. Är så glad att jag hade med mig sambon och kameran så vi fångade dem på bild. Har så himla många fina bilder att jag nog inte kan visa alla på en gång för då brakar väl bloggen samman!


Gick ju av natt imorse och sov således till lunch. Stallet därefter där jag efter att ha mockat och fixat maten, hömtade in Dino för ett ridpass. Han fortsätter går från klarhet till klarhet. Vi fortsätter att klara oss själva, dock ser jag till att det alltid finns någon hemma, för man ska alltid vara försiktig.


Han står supersnällt still medan jag hoppar upp. Det går allt bättre med framåtbjudningen sen jag kompletterade utrustningen med ett spö. Han travade idag snällt på uppmaning och vi kunde trava flera varv runt ridbanan utan problem. Känner även att när nu har börjat hitta lite framåtbjudning så börjar han självmant söka sig ner mot bettet och ta stöd. Härliga känsla.


När vi var färdiga på banan ringde jag efter sambon som kom med kameran i högsta hugg. Bjuder därför på lite härliga bilder från dagens hagsläpp - lyckliga killar!



Älskar hur de på nedanstående bilder rör sig helt koordinerat med benen....så söta!

                         

BIlderna nedan är faktiskt en helt komplett och väldigt fin galoppiruett som Nero självmant bjöd på....

                         

När vi åkte hemåt hade busglädjen lagt sig för en stund och gräset lockade....

 

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Chocolicious


Skapa flashcards