Chocolicious

Alla inlägg den 20 juli 2015

Av Malin - 20 juli 2015 23:00

Idag blev verkligen en dag som bjöd på lite av varje. Sov till lunch efter nattens arbete och när jag gnuggat sömnen ur ögonen och fått i mig lite frukost så började det plötsligt regna och åska. Å jag är väldigt åskrädd för er som inte redan märkt det. Sambon och jag hade redan igår pratat om att åka och plocka blåbär, men i detta vädret kändes det ju sådär. Men då det såg ljusare ut bortåt dit vi skulle så bestämde vi oss för att prova. Å vi fick en perfekt eftermiddag i skogen. Grillade korv, plockade massor med fina blåbär och fikade i den härliga naturen. 


Var hemma vid 19-tiden och då fick det bli stallet. Snabbade på med stallarbetet så jag och Nero hann ta en tur runt skolan. Superhärligt ridväder med kvällssol och lagom varmt. Nero kändes riktigt fin idag och verkade lika nöjd som matte. 


Avslutade med att ställa in Nero och Dino för natten, och nu ska även jag natta mig!


Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Chocolicious


Skapa flashcards