Chocolicious

Alla inlägg den 3 september 2015

Av Malin - 3 september 2015 22:45

Så var veckans sista arbetsdag avklarad och jag hade lyckan att sluta redan kl 15.20 idag. Åkte till Djur och Natur och handlade med mig lite mat till killarna. Direkt till stallet där jag efter mockning och mat hämtade in Nero för en uteritt. Idag tog vi en lite kortare sväng i skogen med mycket galopp. Nero kändes pigg och fin och rullade glatt fram längs de perfekta skogsvägarna som är lagom sviktiga efter allt regn. Red vägen förbi bommen där Nero skadade mitt ben i vintras, och idag tog vi det säkra före det osäkra och jag hoppade av och ledde honom förbi bommen innan jag hoppade upp igen.


Härligt vädet där solen sken och där tyvärr även älgflugorna var extretm aktiva. Kom som en hel svärm och landade på Nero så jag hade fullt upp med att döda dem innan de kryper in och gömmer sig i man och svans.


Lite på en pinne att skritta fram på långa tyglar på en härlig skogsväg där solen skiner och allt är tyst och lugnt....


Å dagen till ära var vi klädda i vår snygga lila outfitt...


   

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Chocolicious


Ovido - Quiz & Flashcards