Chocolicious

Alla inlägg den 9 september 2015

Av Malin - 9 september 2015 20:15

Suck....älgflugorna är verkligen aggressiva och många i år. Det går knappt att rida ut just nu. 

Idag skulle Nero skrittade efter Ingebjörns behandling igår, så jag och Anna tog en tur tillsammans. Vi slog ihjäl typ 1000 älgflugor var under turen, vilket var mindre trevligt. Vi gjorde dock även lite trevligare saker. Nero hoppade över en vägbom och över ett uppgrävt dike mitt i vägen. Duktig kille. Å för övrigt skrittade vi på långa tyglar och försökte njuta mellan älgflugornas besök. 


Väl tillbaka i stallet stod vi säkert en halvtimme på stallplanen och plockade älgflugor ur hästarnas svansar. Usch vad vidriga dom små djuren är. 


Ut med Nero i hagen och in med Dino. Idag var det vilodag så jag ryktade och pussade lite på honom. 


Tillbaka hemma gjorde jag spenatsoppa för att boosta kroppen lite mot den pågående förkylningen. 

 

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Chocolicious


Ovido - Quiz & Flashcards