Chocolicious

Alla inlägg den 18 september 2015

Av Malin - 18 september 2015 22:00

Uäck...idag var det sannerligen inget drömväder att vara hästägare i.

Sovmorgon pga nattjobb, så jag hade lunchfodring och insläpp på min agenda nu när Anna och BJörn är i Paris.

Åkte till stallet vid 13-tiden och började med att lunchfodra samtliga hästar i spöregnet. Tack å lov finns det gummistövlar och regnkläder.

Mockade åt mina killar och Annas killar innan jag hämtade in Nero från hagen.

Idag red vi en sväng i skogen när rengnet lugnat ner sig. Skönt, för alla älgflugor var väck.

Ner kändes pigg och framåt idag. så vi red i grusgropen med lite klättring i både skritt, trav och galopp. Prima muskelarbete och fint för flåset. Hämtade in Dino som jag ryktade och myste lite med och avslutade sedan stallpasset med att ta in samtliga andra hästar inklusive benspolning och täckesavtagning.


Nu väntar tre nätter på mig - yihaa!

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Chocolicious


Ovido - Quiz & Flashcards