Chocolicious

Alla inlägg den 22 september 2015

Av Malin - 22 september 2015 23:30

Ja idag fortsatte jag i mitt vanliga fullt ös medvetslös tempo. Hur mycket olika event kan man klämma in på en och samma dag?

Började med stallet 9.00 imorse, hämtade in båda killarna och spolade benen innan Rebecka, sadelutprovaren skulle komma vid 9.30 Testade den nystoppade och ändrade dressyrsadeln och den kändes bra. Hon hade bla flyttat på den främre stroppen, så sadeln inte skulle dras fram mot bogarna hela tiden utan ligga still. Nero kändes nöjd!


Näst ut var Dino som chockade ytterligare en person med sin tillväxt. Rebecka tyckte snarare att han från sidan ser ut som en fyraåring, men rakt framifrån syns det hur smal han är över bogen än så länge. Iaf så har han växt ur hoppsadeln så nu tvingas jag leta ny iaf. Provade dressyrsadeln även på honom, och den låg iaf bra. Så nu var det bara att ge sig ut i sadeldjungeln igen...wiee! 


Direkt från stallet, hem och duscha och luncha och sen vidare på läkemedelsmöte på jobbet mellan 14-16. Hoppade sen direkt in i bilen, hämtade upp pappa och så rullade vi mot Stockholm för U2 konsert. 

Mamma och pappa hade nämligen biljetter till söndagens konsert som blev inställd, och mamma hade inte möjlighet att följa med idag, så då hoppade jag på.


Bra platser... 

           


Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Chocolicious


Ovido - Quiz & Flashcards