Chocolicious

Alla inlägg den 10 februari 2016

Av Malin - 10 februari 2016 22:00

Idag vräkte snö ner igen och jag ägnade förmiddagen åt att läsa bok i soffan med en fleecepläd runt mig. Väldigt skönt, å dessutom uppskattat av mina kattpojkar. 


Hade insläpp av hästarna idag och åkte till stallet vid 14-tiden. Mockade och tog fram maten innan jag hämtade in Nero från hagen. På med regnkläder då morgonens snö snarast övergått i regn. Vi tog en rejäl runda till sågen idag. Mycket galopparbete i slasket och Nero var från början väldigt på och springig, men efter att jag satt tillbaka honom ordentligt i uppförsbacken så fokuserade han om och kändes väldigt fin under resterande del av passet. 


Tillbaka i stallet var allt dyngsurt och jag fick spola och skrubba i en evighet innan allt var städat. Hämtade in övriga hästar och bytte blöta utetäcket mot torrt stalltäcke. 


Hade sällskap av båda killarna när jag åt frukost.. 

  

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Chocolicious


Ovido - Quiz & Flashcards