Chocolicious

Alla inlägg den 19 juni 2016

Av Malin - 19 juni 2016 22:15

Tänk vad fort veckorna går. Nu var helgen redan slut och jag har bara fyra arbetsdagar kvar denna veckan innan jag går på semester. Känns knepigt!


Bjöd mig själv på lite sovmorgon idag och gick upp vid 8-tiden. Åt frukost och åkte sedan till stallet. Dino skulle vila, men Nero och jag körde ett pass på ridbanan idag igen. Är ju full fokus på tävling nu på lördag och då gäller det att trimma lite.

Nero kändes väldigt fin idag och jag red igenom de flesta delarna ur MsvC1 som vi ska starta på lördag. La även idag mycket fokus på öppna, sluta och enkla bytena. Känner mig så taggad inför lördagens start och hoppas på att vi ska få till en bra tävling där vi kan visa upp det vi kan, och förhoppningsvis få bra kritik på det vi gör. Är så nyttigt att bli granskad och få en annan synvinkel på arbetet man lägger ner.


Snyggaste Nero..

 

Resten av dagen hár pga dåligt väder mestadels spenderats i soffan, under en fleecepläd och med en god bok i högsta hugg. När det sken upp en sväng passade jag och sambon på att gå ut och gå i en timme. Så skönt!


Denna veckan som kommer bjuder på tävlingsuppladdning och hästarnas schema ser ut enligt följande;


Måndag - Dino dressyrpass, Nero vila

Tisdag - Dino uteritt, Nero uteritt

Onsdag - Dino vila, Nero dressyrpass

Torsdag - Dino uteritt, Nero vila

Fredag - Dino uteritt, Nero dressyrpass

Lördag - Dino vila, Nero tävling

Söndag - Dino vila, Nero uteritt.

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Chocolicious


Skapa flashcards