Chocolicious

Alla inlägg den 24 juni 2016

Av Malin - 24 juni 2016 21:30

Så var midsommarafton här och jag är ledig, så skönt! Bjuder på bilder från min dag...

Hade morgon i stallet och släppte ut övriga hästar innan jag tog min an mina. ...


Nero var morgontrött idag...

 

När Nero hade vaknat till fick han vara först ut och idag blev det ett dressyrpass på ridbanan. Kände igenom samtliga detaljer inför morgondagen. Var aningens kvavt ute och så både jag och Nero var svettiga innan vi var färdiga...

 

Nero blev redigt svettig och eftersom det är tävling imorgon så passade vi på att bada och schamponera hela hästen...

 

Efter badet flätade jag Neros svans och släppte ut honom i hagen med heltäckande flugtäcke!

 

När Nero var utesläppt var det Dinos tur. Vi red ut i skogen och fick en härlig tur. Dino skötte sig i vanlig ordning väldigt bra. Han är så duktig, hoppar över diken, fattar galopp för endast skänkel och rullar på med pigga ben och nöjda frustningar!

 

Även Dino blev svett efter dagens pass i det kvava vädret så jag bjöd även honom på bad och schamponering...

 

Mockade och fixade stallet innan jag återvände hemåt.


Duschade, åt lunch och sen till Lunedet för lite midsommarfirande med midsommarstång....

 

...lite minigolf...

 

Helt underbart att vi fick en midsommar utan regn och med värme....så härligt att kunna ha på sig klänning utan att frysa ihjäl...

 

Efter avslutat minigolfande och fika fortsatte vi hem till oss för middag....

    

Så hoppas jag att även ni har en trevlig midsommar....!


Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Chocolicious


Ovido - Quiz & Flashcards