Chocolicious

Alla inlägg den 27 juni 2016

Av Malin - 27 juni 2016 22:15

Ja idag är ju egentligen min första semesterdag eftersom jag var ledig helgen på schemat. Vädret idag var omväxlande och stundtals ganska blåsigt. 

Åkte till stallet på förmiddagen och jobbade båda hästarna. Nero fick gå ett dressyrpass på ridbanan där jag rundade till honom och fångade upp gårdagens arbete lite mer. Han kändes rund och fin i formen och bjöd med god vilja. Körde ett ganska basic pass utifrån tävling på fredag igen. Imorgon väntar vilodag för honom och sen uppladdning för tävling. 


Dino och jag red ut tillsammans idag. Dino var ganska så pigg efter lite vilodagar och började med att blåsa och spöka för trädgårdsslangen i kombination med robotgräsklipparen. Så efter tillsägelse så trampade han förbi. Resten av passet bjöd på en pigg och framåt kille som hoppade diken och galopperade med god bjudning. 


Resten av dagen har spenderats i solen med sambo och katter...härligt att vara ledig!

 

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Chocolicious


Ovido - Quiz & Flashcards