Chocolicious

Alla inlägg den 27 juli 2016

Av Malin - 27 juli 2016 21:30

Möttes av denna syn när jag rullade in vid stallet imorse....sötnosarna!


 


Stallet på morgonen idag då jag hade morgonfodring på min lott. Hästarna hade varit ute inatt så det var bara att lasta cykeln full med höpåsar och mathinkar och en cykla runt och fodra samtliga hästar ute i hagen.

Medan de mumsade frukost så fixade jag höpåsar och mathinkar samt fyllde på vatten.


När frukosten var uppäten hämtade jag in Nero och gjorde iordning honom. Idag väntade ett dressyrpass på ridbanan och idag låg fokus på travarbetet. Skrittade fram ordentligt men jobbade sedan igenom hel travregistret. Övergångar, halvhalter, nyanser och olika samlingsgrad, öppna, sluta, skänkelvikning och mellantrav. Ordentligt och noggrant kossade igenom kroppen i samtliga delar och skrittade sedan av ordentligt. Nero fick jobb så han var svettig och ganska så trött när vi avslutade passet..

 

När stallet var avklarat vände jag hemåt igen och hann med att baka lite till Anna som fyller år imorgon och har bokat succékaka och tårta. Gjorde succékakan idag så blir det tårta imorgon...

   

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Chocolicious


Ovido - Quiz & Flashcards