Chocolicious

Alla inlägg den 2 augusti 2016

Av Malin - 2 augusti 2016 23:15

Ja idag bjöd Nero mig på ett magiskt pass på ridbanan. Han var som gummi i kroppen och jag fick en otroligt fin känsla där vi flöt fram mellan skolorna. Idag bjöd han på jämna och fina öppnor, slutor, skänkelvikningar och framdelsvändningar. Fick även två rena byten idag, kan inte låta bli att testa lite och idag kom jag på att jag kan byta på volt, lite lättare att få honom att förstå vad jag vill när jag verkligen kan ställa om honom och lägga till ny ytterskänkel.


Avmaskade därefter båda mina killar med Noromectin idag, är ju 12v sen sist och nu väntar hagbyte till en med lite mer gräs i. Tror det kommer uppskattas av båda mina killar.


Idag kom mina nya stövlar som jag köpt på rea. Dessvärre var de superstora i storleken, så jag ska se om jag kan byta till en storlek mindre. Var snygga och bekväma annars.

Ett par Derby prestige...

 

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Chocolicious


Ovido - Quiz & Flashcards