Chocolicious

Alla inlägg den 9 augusti 2016

Av Malin - 9 augusti 2016 22:30

Började dagen i stallet eftersom sambon kom hem vid 5-tiden imorse och jag vaknade tidigt. Tog med mig Nero ut på en tur i skogen idag. Han kändes pigg, men blir ganska så start på hacket. Har hittat en sida på nätet som säljer sådana curb-straps med läderspännen, så det fick bli en sådan. Får vi se hur den passar...


 

Från kapson.se har jag beställt detta!


Nero fick sig ialllafall ett pass där han fick jobba ordentligt. Mjuknade fint mot slutet och blev då självbärig och lösgjord. Han försöker att hänga sig i handen på mig och låta mig bära runt på honom bara för att han kan. Å det tillåter jag inte!


Fick även tag på Jenny idag, så Nero blir åtgärdad i munnen på tisdag nästa vecka. Skönt!


Resten av dagen har jag och sambon myst runt tillsammans. Vi har fikat hos mamma och pappa och bara varit med varandra! Laddat batterierna för resten av veckan!

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Chocolicious


Ovido - Quiz & Flashcards