Chocolicious

Alla inlägg den 18 augusti 2016

Av Malin - 18 augusti 2016 22:30

Så gjorde jag min sista arbetsdag för denna veckan, nu väntar treledigt från jobbet för min del. I vanlig ordning har jag dock lyckats fylla på med massa andra uppdrag, så det lär knappats bli en så lugn helg denna gången heller.

Åkte till stallet efter jobbet och red ett dressyrpass på Nero.

Idag satt det mer än lovligt fast efter snart 2v utan att ha kunnat rida igenom honom ordentligt. Även om han fungerar bra på hacket, så kan man inte riktigt ställa igenom och forma honom lika bra som på ett bett. Å det kändes idag.


Nero fick sig ett riktigt grispass på ridbanan där han fick jobba sig helt slut innan han släppte alla spänningar och blev loss och fin i kroppen. Skitjobbigt rent ut sagt, men jag vet att det är värt det imorgon, och alla dagar framöver om jag tar tag i skiten idag!


Vinkade hejdå till Anna som ska åka till London i helgen, å det innebär att jag ska ha Jacke på bootcamp hos mig lördag och söndag. Ska vi se hur det går!


På kvällen fick det även bli en tur till mamma och pappa då de har åkt till Kreta och jag även ska vara kattvakt. Så det lär bli ett seriöst flängande för min del mellan alla ställen jag ska vara på!


Imorgon ska jag och Noonin ha sovmorgon ihop iallafall...

 

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Chocolicious


Ovido - Quiz & Flashcards