Chocolicious

Alla inlägg den 9 september 2016

Av Malin - 9 september 2016 21:30

Idag vaknade jag redan vid 6-tiden på morgonen, trots att jag var ledig. Men jag låg kvar till klockan passerat 7 innan jag gick upp och åt frukost. Åkte till stallet och mockade, bytte vatten, gjorde höpåsar och mathinkar för 10 dagar och plockade in all ren tvätt. Duktig jag var!


Hämtade in Dino och upptäcker att han har tappsko vänster fram. Suck...

Borstade och pussade på honom innan jag släppte tillbaka honom och messade Daniel.


Hämtade in Nero istället och idag körde vi en rejäl genomkörare på banan. Mycket lösgörande och samlande arbete för att få Nero väl framme för skänkeln inför morgondagens tävling. Tycker Nero kändes riktigt fin idag. Avslutade med att duscha Nero och fläta svansen innan han fick flugtäcke på sig och återvände ut i hagen. 



 

Putsade all utrustning och gjorde klart alla förberedelser inför imorgon. Åkte sedan hemåt för fredagshandlimg och städning. Skojsigt värre!


Å vid strax före 20-tiden på kvällen så messar Daniel och undrar om det funkar att han svänger förbi ikväll och slår på Dino tappskon!!! 


Finns ingen bättre hovslagare än Daniel och den servicen han erbjuder. Riktigt hög kvalité! 

Så nu är Dino fixad och fin igen och jag kan förhoppningsvis rida igen på söndag. 


Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Chocolicious


Skapa flashcards