Chocolicious

Alla inlägg den 11 september 2016

Av Malin - 11 september 2016 21:45

Inleddes med sovmorgon tillsammans med familjen. Härligt att inte behöva stressa iväg åt olika håll. Åkte till stallet på förmiddagen och red båda mina killar.


Dino fick ett pass på ridbanan som han skötte med bravur. Jobbade idag med övergångar skritt-trav.

Å han är så satans duktig!

Vi travar, jag ber honom sakta av för sätet, och han går balanserat ner i skritt, skrittar de steg jag ber honom om, och kommer sedan lika balanserat och bärigt in i trav igen. Han är helt makalös. Kunde lite låta bli att avsluta passet med att sitta ner ett halvt varv bara för att känna på känslan - MAGISKT!


Nero och jag tog ett skrittpass på lång tygel i skogen...eller ja Nero skrittade självmant och jag slog ihjäl älgflugor. Satans vad många det var...blir tokig!


   


Resterande del av dag bestod av pannkakslunch, promenad med sambon i solskenet, bullbak och brödbak samt besök av mor och far på kvällen!

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Chocolicious


Ovido - Quiz & Flashcards