Chocolicious

Alla inlägg den 3 januari 2017

Av Malin - 3 januari 2017 17:45

Idag har jag faktiskt provat något helt nytt som jag aldrig gjort förut. Jag har varit på HotStone-massage. Fíck i julklapp förra året av mamma och syrran, och idag blev det äntligen dags. En väldigt agnenäm upplevelse för mig som älskar massage och värme. En skön kombination som jag verkligen rekommenderar!


Förutom massagen så var jag till stallet på förmiddagen. Sambon hjälpte mig att slänga in alla höbalarna i stallet och när jag mockat och fixat resten i stallet så tog jag och Nero en uteritt tillsammans. Hade ju tänkt åka till ridhuset idag, men det hanns inte med om jag skulle hinna i tid till massagen. Så istället red vi en tur i skogen bakom stallet. Nero fick jobba loss ordentligt i både trav och galopp eftersom vi kunde rida på grästäckta skogsvägar där underlaget inte var så hårt. Nu längtar jag faktiskt efter lite snö.


Å ibland så slår ju önskningar in, för när jag kom ut från massagen då fullkomligt vräkte snön ner utanför. Det kom en dm snö på en knapp timme, så nu har jag fått så jag klarar mig en stund, även om jag gärna ser lite mer snö än så här.

Så imorgon får det bli snöpulsning för Nero och mig, härligt!

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Chocolicious


Ovido - Quiz & Flashcards