Chocolicious

Alla inlägg den 14 februari 2017

Av Malin - 14 februari 2017 20:00

En dags om spenderats på allra bästa sätt, dvs med de som står mig allra närmast.

Perfekt dag att vara ledig och ägna åt allt man tycker om!


Efter en liten sovmorgon kom jag ner för att äta frukost och möttes av detta...  

 

Sambon hade bakat igår och gjort ett mumsigt mördegshjärta åt mig... så gulligt!

Åt frukost och mitt mumsiga mördegshjärta innan det var dags att lasta mina älsklingar som idag skulle till Djurklinikenför att vaccineras. Ingen favorit, men ett måste. Allt gick fint och katterna gick igenom med fina resultat. Vikt idag;

Måns 7,3kg

Bagheera 5,1kg


Hemma igen var dock Månse allra nöjdast...

 

Ägnade förmiddagen åt att låta katterna vara utomhus och att baka till min älskling...

Idag fick det bli hjärtbakelser och kärleksmums..passande nog!

   


Efter lunch bar det av mot stallet och mina pluttisar.

Både skulle ridas idag och vädret var helt perfekt. Dino fick vara först ut. Han kändes pigg och nöjd idag och vi rullade på i samtliga gångarter...Är en så härlig känsla att vara tillbaka på ryggen på min lillkille.

   

Även Nero fick ett pass på ridbanan idag och vi jobbade vidare med mycket lösgörande arbete och lite galoppombyten. Går fortsatt framåt med fin känsla både i travarbetet och i galoppombytena. Poletten faller på plats och Nero tycker att det är så skojsigt att få in lite luft under hovarna, vilket märks väl!

Så fint när solen är på väg ner och trots kylan i luften faktiskt värmer lite...

   


Kvällen har sedan spenderats med sambon och katterna hemma där vi njöt av god middag och superb dessert som avslutning...Trevlig kväl på er!

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
<<< Februari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Chocolicious


Skapa flashcards