Chocolicious

Alla inlägg den 23 februari 2017

Av Malin - 23 februari 2017 23:15

...för min sambo som idag fyller 35 år   

Jag jobbade i vanlig ordning även denna morgon och kunde idag komma ifrån redan vid 16-tiden från jobbet. Direkt till stallet för att mocka och fixa klart i stallet både för idag och inför morgondagens och lördagens tur till Göteborg.

Så när jag hade ställt fram och förberett allting så hämtade jag in samtliga hästar och gjorde slutligen iordning Dino för ett longerpass på ridbanan.

Idag var det en ganska så pigg herre som bjöd på mycket tryck i benen. Så han fick jobba omväxlande i trav och galopp för att göra av med lite energi och rasta av kroppen och huvudet. Var en ganska nöjd kille som slutligen skrittades av.


Direkt hemåt för en snabb dusch och sedan väntade middag med våra närmaste. Blev idag Kinakyckling och blåbärspaj till dessert. Mums!

Nu väntar sängen eftersom klockan ringer tidigt imorgon!

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
<<< Februari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Chocolicious


Ovido - Quiz & Flashcards