Chocolicious

Alla inlägg den 11 mars 2017

Av Malin - 11 mars 2017 21:15

Idag visade sig vädret från sin allra bästa sida. Vaknade redan strax efter kl 07 imorse och redan då sken solen från en klarblå himmel. Minusgraderna skulle så småningom bytas ut till ganska så plusgrader och ett härligt vårväder.

Efter en god frukost blev det en tur till stan för att veckohandla på ICA och köpa hästmat på Djur&Natur.

Lunch hemma och sedan stallet. Fick idag med mig sambon med kameran i högsta hugg för lite nya bilder på mig och killarna.


Tråkigt nog var ridbanan väldigt blöt och klaffsig, så fick köra kortare pass och dessutom blev utrustningen väldigt skitig, men är så glad över båda killarna och idag får Dino stå för bilderna. Herregud vad han utvecklas och han är så maffig och häftig att rida. Där finns det att plocka av i framtiden vill jag lova. Han ger en helt magisk ridkänsla från ryggen, och trots att han bara är fyra år, eller ja han fyller inte förrens i mitten av maj, så är han ändå så bärig och fint i uppförsbacke.

Har idag anmält oss till vår första dressyrtävling tillsammans. Ska bli så otroligt roligt att ta med sig lilleman ut på tävlingsbanorna.


Idag bjuder jag på skritt och travbilder på min allra finaste Dino...


                                                                                   

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Mars 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Chocolicious


Ovido - Quiz & Flashcards