Chocolicious

Alla inlägg den 31 mars 2017

Av Malin - 31 mars 2017 20:45

Jobbade hela dagen idag och stallet efter jobbet. Även idag visade sig vädret från sämsta sidan, även om det inte var snö idag iallafall.

Så efter att ha mockat, fixat maten och tagit in alla hästarna så dressade jag mig och Nero i regnställ och tog turen runt skolan. Jag invigde min regnrock som jag köpte i Ullared, men som jag inte använt. Den funkade fin fint och höll mig torr under hela ridpasset. Ett stort plus var ju även att sadeln förblev helt torr.

Nero kändes jättefint på dagens pass som reds på hacket. Vi jobbade lösgjordhet och rakriktning i samtliga gångarter. Kändes som en fin uppladdning inför söndagens tävlingsdebut.

Imorgon blir en lång dag i stallet för min del då jag ska hinna med att rida båda killarna, fixa stallet, bada Nero, fläta svansen och ta in samtliga hästar.


Var ganska så trött när jag kom hem ikväll, så det blir inte många minuter innan jag sover sött...

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Mars 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Chocolicious


Ovido - Quiz & Flashcards