Chocolicious

Alla inlägg den 15 april 2017

Av Malin - 15 april 2017 22:15

Dagarna så väldans fort. Idag blev det tidig morgon i stallet då jag hade morgonfodring och utsläpp.

Blev dock lite osäker imorse när jag vaknade, ifall det var Glad Påsk eller God Jul, iallafall när man tittade på termometern och vädret utanför...

 


Eftersom vädret visar sig från sin sämsta sida, så fick Dino vilodag även idag och jag lastade Nero för en tur till ridhuset. Var bokade träningar från 10.00, så jag skyndande mig dit före.

Nero och jag körde en riktig genomkörare inför måndags tävling. Nero kändes lite stel och motsträvig på vissa delar, så det blev mycket uppmjukande och lösgörande arbete. Kändes ok mot slutet, men vi får fortsätta arbete imorgon. Blir ju alltid så här när jag byter från bettlöst tillbaka till bett, och tvärtom, kräver en del genomarbetning innan vi är på samma spår igen!


 


Tillbaka till stallet skyndade jag mig att göra klart. Rullade sedan hemåt för snabb dusch och sedan vidare hem till mamma och pappa för lite påsklunch innan jobbet väntade på mig.

Hade bakat en liten påsktårta som fick följa med till jobbet...

 

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< April 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Chocolicious


Ovido - Quiz & Flashcards