Chocolicious

Alla inlägg den 29 maj 2017

Av Malin - 29 maj 2017 22:00

Inledde med lite sovmorgon idag då Daniel skulle komma vid 10-tiden. Hämtade in Nero först och tog bort bandaget för att kunna diskutera med Daniel ang ändring av bakskon så han inte kommer åt att göra så här mot sig själv.

Nero stod som ett ljus medan Daniel fixade och jag passade på att mocka och göra klart i stallet under tiden.


Hästbyte och så var det Dinos tur.

Något som blev väldigt tydligt vid dagens skoning var dock att Dino är inne i en växtperiod igen då han hela tiden vilade ömsom höger, ömsom vänster och hela pållisen såg väldigt trött ut. Han kändes ju lite loj i fredags på träningen, så det kanske var det som var på gång, och inte bara värmen.

Så det får bli omkastat i schemat så Dino får sin vila nu, så jag¨återtog anmälan till tävlingen i Karlstad den 11/6. Han är bara fyra år och stor oh rejält, så kroppen måste få hinna med. Finns ingen anledning att stressa eller pusha.


Trist för mig dock som inte har något att rida på just nu, hoppas Nero snart är back in business.


Dino mös med Daniel...min gullepålle!


   

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Maj 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Chocolicious


Ovido - Quiz & Flashcards