Chocolicious

Alla inlägg den 4 juni 2017

Av Malin - 4 juni 2017 19:45

Tidig morgon även idag då jag åter hade morgonfodring och utsläpp i stallet. Bjöd båda mina killar på varsin ordentlig rykt idag med utredning av man och svans, verkade väldigt uppskattat. La även om Neros sår innanm vi gick ut, och nu är det endast ett sår som inte blivit skorpa på. Det går således framåt.

Trist att inte kunna rida, Nero har nu varit konvalecent i två veckors och Dino har vilat i en vecka...så kan det va!


När hästarna var utsläppta och stallet fixat så väntade resten av trädgårdsarbete hemma. Idag fortsatte jag att kratta och sambon körde jordfräs och lastade kärran. Vi hade tur med vädret, det kom en skur med fint regn medan vi höll på, men det märktes inte. Lagom tills vi körde undan sista lasset med ihopkrattat material som börja med det vräka ner. Ganska så skönt att gå inomhus och duscha då.


Nu väntar ny arbetsvecka för min del, är dock även denna vecka en fyradagarsvecka då jag är treledig fredag-söndag, ska bli så skönt!


 

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< Juni 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Chocolicious


Ovido - Quiz & Flashcards