Chocolicious

Alla inlägg den 10 juni 2017

Av Malin - 10 juni 2017 21:45

Fin sammanfattning av min dag...

Började dagen med att kontrollera Bagheera som inte har kräkts något sedan igår. Dock väldigt hängig och vill varken äta eller dricka. Idag har jag gått över till vätsekersättning en gång i timmen, så får vi se efter lunch hur det utvecklat sig.


Var iväg till stallet en sväng på förmiddagen för att Stefan kom och slog på Dinos tappsko, så nu får han ha boots fram en period igen får vi se om de får sitta kvar. Snabbade mig även med att göra färdigt stallet med mockning och mat ifall jag måste åka in med Geeris.


Ägnade förmiddagen i övrigt åt att baka lite...och avnjöt en somrig lunch med keso och frukt. Mums!


 

 


Efter lunch var dock inte Bagheera bättre så jag var i kontakt med Djuksjukhuset i Karlstad och vi fick åka in.

 


Så nu är älsklingen inlagd så får vi hoppas att de kan få rätsida på det med hjälpa av dropp och lite kontrast. Är säkert en sedvanlig hårboll som spökar, men Bagheera mår ju inte mindre dåligt för det.


Eftersom jag hade insläpp av samtliga hästar på agendan så fick det bli en promenad till stallet. Härligt väder att gå i.

Tog in samtliga för kvällen och la om Nero ben som ser fortsatt fint ut.

Hade införskaffat nya snygga förband som matchade Neros grimma...  


   

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< Juni 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Chocolicious


Skapa flashcards