Chocolicious

Alla inlägg den 12 juni 2017

Av Malin - 12 juni 2017 22:15

Jobbade morgon idag och lyckan var fullständig när de ringde från Djursjukhuset i Karlstad och berättade att Bagheera var feberfri, pigg och åt med god aptit. Därmed redo att återvända hemåt idag.

Så jag rullade lite tidigare från jobbet för att hämta upp min bebis.


Å ingen är lyckligare än min älskling när matte kommer. Han flyger upp i min famn och pussarm slickar, biter kurrar och buffar. Veterinären som skulle skriva ut oss ropade in all personal som alla kommneterade att det aldrig sett en katt som visar sin kärlek till matte så tydligt.


Så det var en mycket lycklig liten kille som anlände hemma någon timme senare.


   


Fick sedan åka en snabbis till Apoteket och hämta ut medicin till lillkillen, vidare till stallet för att mocka, fixa mat och ta in mina killar.

Tillbaka hemåt för att baka tårtor åt sambon som har skolavslutning med sin klass imorgon. Skulle vara tårtor med temat Kängru-matte och därför gjorde jag symbolen för det på tårtorna...


 

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< Juni 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Chocolicious


Skapa flashcards