Chocolicious

Alla inlägg den 15 juni 2017

Av Malin - 15 juni 2017 22:00

...som har spenderats på allra bästa sätt, dvs med de som betyder mest.

Var hemma hela förmiddagen med min bebisar som njöt av att kunna spatsera fritt in och ut genom dörren med matte när hela tiden. Satt i solen och läste bok, så himla härligt!


Efter lunch var jag en sväng till stan och handlade lite innan jag återvände till solen, boken och katterna. Hade stallet på kvällen då jag hade hand om insläppet idag, och eftersom det var så himla härligt väder så fick hästarna gå ute länge.

Nero och jag skrittade ut även idag och njöt av sommarvärmen....mot slutet plockade jag upp honom lite i formen och kände lite på öppna, sluta och skänkelvikningar i skritt.


   


När Nero var färdigskrittad fick han komma in i boxen och äta mellis medan jag tog in övriga hästar.

När jag hämtade Dino hade han sprungit av sig grimman, och eftersom matte inte orkade leta just nu, så körde vi en provosorisk lösning som jag använt många ggr förut och som fungerar ypperligt.

Å Dino som är världens mest okomplicerade unghäst knatade snällt med...


   

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< Juni 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Chocolicious


Skapa flashcards