Chocolicious

Alla inlägg den 16 juni 2017

Av Malin - 16 juni 2017 18:43

Morgon i stallet för min del idag och efter att övriga hästar blivit utsläppte så fick Dino en ordentlig rykt, något som han verkligen uppskattade. Tror att han börjar tycka att det räcker med vilodagar nu. Så vilken tur för honom att vi sätter igång på söndag igen.


 


När Dino var färdigmyst så fick han komma ut i hagen och jag och Nero gjorde oss iordning för tredje passet. Även idag stod skritt på schemat och vi red ett 40min pass. Riktigt kliar i fingrarna att få börja jobba lite mer ordenligt, även om jag vet att det är viktigt med en långsam igångsättning. Nero verkade nöjd även idag och skrittade men vippande öron längs vägen.


När Nero var färdigskrittade fick även han komma ut i hagen och jag tog mig en sväng för att leta efter gårdagens borttappade grimma. Hittade den efter bara några minuter och den var inte trasig, så han har väl bara lyckats vränga av sig den ändå.


Resten av dagen har ägnats åt att städa hemma och mysa med kattungarna.

På väg till jobbet levererade jag en laddning med hembakat till klubben som har tävlingar i helgen, jag jobbar så jag har inte möjlighet att vara funktionär, men baka kan jag ju alltid göra!

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< Juni 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Chocolicious


Ovido - Quiz & Flashcards