Chocolicious

Alla inlägg den 23 juni 2017

Av Malin - 23 juni 2017 23:30

Midsommarafton har hunnits med i många olika varianter för min del idag.

Tidig morgon då jag hade morgonfodring och utsläppt av samtliga hästar, så jag var på plats vid 7-tiden. Medan hästarna mumsade frukost fixade jag med mat, vatten och mockade åt min grabbar. Släppte ut övriga hästar och red sedan bägge mina killar. Fick bli varsin uteritt med båda killarna. Nero fick vara först ut idag, vid red upp till Lanhöjden och sedan tillbaka igen. Fokuserade mycket på rakriktning v/s ställningen i kroppen. Jobbade i samtliga gångarter, med lite mer tryck den här gången. Känns att han börjar komma igång lite mer.


Även Dino fick en uteritt, vi red till elskåpet och tillbaka. Kändes som en lagom start på uteritterna. Dino skötte sig utmärkt och knatade fint på framåt i samtliga gångarter, fin framåtbjudning och ett härligt sug i bettet.


En liten midsommarhälsning från mig och mina killar...

 


Hem från stallet för att äta lite midsommarlunch i min ensamhet. Blev färskpotatis, rökt bog och gräddfil med gräslök. SÅ himla gott!

Upp en sväng genom duschen och sedan vidare till jobbet. Hade ett pass mellan 12.15-16.30 idag, ganska lagom.

Sen hemåt igen för att ordna inför midsommarmiddag hemma. Blev grillat med färspotatis i ugn, ugnsrostade rotfrukter, sallad och många olika såser. Till dessert blev det jordgubbar och glass. Synd bara att det var så kallt och regnigt, lite sol och värme hade inte suttit fel!

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< Juni 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Chocolicious


Skapa flashcards