Chocolicious

Alla inlägg den 25 juni 2017

Av Malin - 25 juni 2017 21:45

Stallet på morgonen idag då jag hade morgonfodring och utsläpp. Medan hästarna mumsade frukost gjorde jag stallet klart.

Släppte ut övriga hästar, ryktade Dino innan även han fick gå ut i hagen då han har vilodag idag.


Nero däremot gjordes iordning för en uteritt. Idag red vi vildsvinsturen och Nero bjöd på både ris och ros. Han konstrade en del i galoppen och försökte smita undan lite arbete, men efter en stund diskussioner så fann han sig i att jobba istället för att fjanta och gick då väldigt trevligt. Det är lite Neros melodi, att alltid testa vad det är som gäller.


 


När stallet var avklarat rullade jag hemåt för en dusch och sedan åkte sambon och jag på utflykt.

Började i Örebro där jag skulle prova lite hjälmar på Hööks, fyndade även lite benlindor på rean. åt lunch på Chili&Wok på Marieberg, mycket mumsigt.

Styrde sedan bilen mot favortiglassbaren i Hjortkvarn. Oj så gott det var.

Köpte även idag med mig en stor 5l Hasselnötsglass....så jag kan njuta hela sommaren. Även om det blir några fler besök i Hjortkvarn under sommarmånaderna!


Kvällen har spenderats hemma med god middag och kvällspromenad innan vi landade framför Wallander...

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< Juni 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Chocolicious


Skapa flashcards