Chocolicious

Alla inlägg den 1 juli 2017

Av Malin - 1 juli 2017 19:19

Japp, idag är det 17 år sedan jag och sambon blev ett par....ganska många år sedan faktiskt!

Bjuder på en bild från Rom 2015...

 


Så förutom att fira detta så har jag varit hos hästarna. Hade morgonfodring även idag och var således där tidigt.

Dino fortsatt vila och får nöja sig med att bli ryktad och pussad på.

Nero hade dressyrpass i solskenet på sin agenda, och var nog ganska nöjd över att vi var igång så pass tidigt med tanke på värmen.


Fina killen...inte mycket färg kvar på honom nu...

   

Nero bjöd åter på ett trevlig pass där vi idag jobbade mycket styrketräning med samlande arbete.. red öppna och sluta på volt och rakt spår, en del skänkelvikningar och förvänd galopp. Red en del galopppiruettanslag mot slutet med fin effekt på galoppen. Mycket klapp och beröm till Nero.


Tillbaka hemma väntade en stund i solen...är så himla fint nu när allting blommar och står i full prakt...

Här är min vackra Pion som blommar...

 


Nu väntar kvällsjobb för min del...

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Juli 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Chocolicious


Skapa flashcards