Chocolicious

Alla inlägg den 1 augusti 2017

Av Malin - 1 augusti 2017 21:15

Så har vi ramlat över i sista sommarmånaden...usch vad fort det går!


Stallet på morgonen idag då jag hade morgonfodring och utsläpp, samt att vi idag skulle få besök av Pia för kontroll av Nero.

Han har ju varit så himla fin i kroppen länge nu, men efter sårskadan då han stod länge och avlastade, så kände jag att jag ville ha en genomgång av honom. Så idag var Pia på plats.


Nero kändes överlag fin, men hade lite spänningar som Pia släppte på. Skönt at tkunna åtgärda innan det blir något större. Nero verkar nöjd med att bli ompysslad och talade i vanlig ordning väldigt tydligt om vad han tyckte om de olika delarna.


Ingen ridning för nån av killarna idag utan idag vilade vi oss i form istället.

Nero som en självklar del efter behandlingen idag, och Dino för att han var värd det.


Resten av dagen har ägnats åt hallonplockning och mys med mina buskillar där hemma!


     



Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Augusti 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Chocolicious


Ovido - Quiz & Flashcards