Chocolicious

Alla inlägg den 21 augusti 2017

Av Malin - 21 augusti 2017 22:15

Men idag var det ganska skönt med måndag eftersom det innebar att jag var ledig.

Lite sovmorgon och en skön frukost tillsammans med katterna innan jag begav mig till mina föräldrar för att ta hand om deras katter.

Vidare till stallet efter det för att rida båda mina killar.

Dino fick en uteritt idag, vi red till Lanhöjden och tillbaka. Dino kändes väldigt nöjd och spatserade på med pigga steg. Blev både skritt, trav och galopp längs vägen och Dino bjöd på en fin känsla. Framåt med energi, men utan att bli springig eller tittig.


 


Nero och jag tog ett kort skrittpass idag så han fick röra ordentligt på sig. Vi skrittade bara runt Lerheden men han skötte sig bra och trampade på med jämna och fin bjudning. Avslutade med att massera honom för att släppa på spänningar, något som han verkade uppskatta.


Resten av dagen har spenderats med att baka, läsa bok och bara ta det lugnt!  

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Augusti 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Chocolicious


Ovido - Quiz & Flashcards