Chocolicious

Alla inlägg den 31 augusti 2011

Av Malin - 31 augusti 2011 22:14

Ytterligare en ledig dag - skönt!

Tog en promenad på morgonen och hade en tid hos frissan kl 10 för klippning och färgning. Så nu är man mörk brunett inför hösten. Fräscht med lite nytt  

Åkte till stallet vid lunch och hann lagom dit för att plocka in samtliga hästar eftersom ett redigt åskoväder drog in över stan. Hästarna såg i allafall nöjda och belåtna ut där de mumsade hö i boxarna! Myste lite med Jerez innan jag fortsatte hemåt.

Ägnade eftermiddagen åt min favoritsysselsättning - att stryka kläder  

Hann iallafall med en hel del under de två timmar jag höll på. Är så väldigt skönt att ha en hel garderob full med rena/strukna kläder när vardagen drar igång igen.


Sambon slutade jobbat vid 16.30, så när han kom hem drog vi en tur till Örebro för lite shopping. Började på sambons favoritställe, Dormy, golfshop för er som inte är så insatta. Lyckligtvis hittade jag två snygga piké trjöjar som var rea 50% på, perfekt till ridningen   Haha...golfnördarna skulle få slag om dom såg mig i en Lyle&Scott tröja i stallet!

Tog en sväng förbi hööks där jag shoppade loss på ett nytt schabrak, som jag inte kunde motstå, samt två fleecetröjor, en svamp och ett par reflexboots inför stundande mörker  


 


_

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Chocolicious


Ovido - Quiz & Flashcards