Chocolicious

Alla inlägg den 28 juli 2016

Av Malin - 28 juli 2016 21:49

....är så himla gott!

Sambon och jag plockade två fulla burkar med vildhallon idag, så fina och framförallt goda. Så nu blir det sylt-tillverkning och lite att äta direkt tror jag   

 

Har även ägnat förmiddagen åt att baka Annas födelsedagstårta som idag blev en somrig marängtårta...

   

Hoppas den ska smaka..  

När tårtan var färdig för leverans hängde sambon på till stallet för att fota mig och Nero under dagens dressyrpass.

Är så roligt att se resultatet och i det här fallet ser jag en otroligt stor skillnad på Nero. Han har blivit väldigt bärig och mycket kralligare i kroppen. Han sitter ihop på ett helt annat sätt och ger ett ganska så maffigt intryck. Kul att se att arbete lönar sig och att det faktiskt går framåt, även om det inte alltid känns så. Nu ska vi bara få till det på tävlingsbanan oxå...


Bjuder på travbilderna idag...så tar vi galoppen imorgon!

                                           

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Chocolicious


Ovido - Quiz & Flashcards